Agencja Reklamowa funkcjonująca w formie Sp. z o.o., dwa lata temu poczyniła znaczące inwestycje, które z uwagi na zbieg kilku niekorzystnych czynników, w tym makroekonomicznych i politycznych, nie przyniosły spodziewanych rezultatów. Obecnie spółka nie przynosi dochodu. Jednak przy dofinansowaniu, firma w pełni mogłaby wykorzystać swój potencjał i generować bardzo wysokie zyski.
Niewątpliwymi atutami i wartościami agencji są: niespełna 25 lat nieprzerwanego funkcjonowania na rynku, doskonała znajomość rynku, w miarę dobrze rozpoznawalna marka w branży, doświadczony Zespół, znajomość najnowszych technologii - know how, Bogate port folio z kilkoma znaczącymi podmiotami, niewykorzystany potencjał lokalowy i technologiczny – (rezultat inwestycji z przed 2 lat), wdrożona w 90% druga gałąź nowych usług z branży wystroju wnętrz.
Optymalną i preferowaną formą inwestycji byłoby nabycie udziałów z opcją późniejszego odsprzedania z oczekiwanym zyskiem, jednak nie jest to wymóg konieczny. Nie ma też żadnych wymogów w odniesieniu do formy prawnej potencjalnego inwestora czy funduszu.
Wielkość oczekiwanej inwestycji to kwota pomiędzy 100 a 300 tys. w zależności od ustalonych warunków.
Więcej szczegółów dla zainteresowanych.